Zakupoholizm w męskim wydaniu, czyli czego, oprócz elektronarzędzi czy części samochodowych, panowie szukają w wirtualnych sklepach

Przywykło się uważać, że to niewiasty są wielkimi orędowniczkami rozmaitego typu zakupów, zarówno tych tradycyjnie rozumianych, jak i tych wirtualnych. Tymczasem należy pamiętać o mężczyznach, którzy również nie pozostają w tyle za żonami. Jeśliby szczegółowo przeanalizować wydatki obojga, to niewykluczone, że reprezentanci tzw. płci brzydkiej przodują w wydawaniu pieniędzy. A w XXI wieku naprawdę niełatwo się powstrzymać, bo asortyment produktów proponowany przez sprzedawców jest potężny.
Przywykło się uważać, że to kobiety są zagorzałymi zwolenniczkami wszelakiego typu zakupów, zarówno tych tradycyjnie pojętych, jak i tych internetowych. A przecież trzeba pamiętać o facetach, którzy również nie pozostają w tyle za narzeczonymi. Jeżeliby dokładnie przeanalizować wydatki obojga, to niewykluczone, że reprezentanci tzw. płci brzydkiej przodują w wydawaniu oszczędności. A w XXI wieku naprawdę trudno się powstrzymać, gdyż asortyment artykułów proponowany przez sprzedawców jest ogromny.