Na co stawia prywatna szkoła podstawowa?

Obecny świat pędzi do przodu. Niezwykle istotne jest uzyskanie umiejętności dostosowania się do nieustannie zmieniających się wyzwań, jakie stawiane są przez realia. Żeby osiągnąć to wszystko, dziecko musi mieć warunki do rozwijania się, a w procesie nauczania powinno mieć pomoc od wychowawców.
Dzisiejszy świat gna do przodu. Niezwykle istotne jest uzyskanie zdolności dopasowania się do ciągle zmieniających się wymagań, jakie stawiane są przez rzeczywistość. Żeby uzyskać to wszystko, potomstwo musi posiadać warunki do rozwijania się, a w procesie nauczania musi mieć wsparcie od nauczycieli.

niepubliczna szkoła podstawowa

Autor: Picturepest
Źródło: http://www.flickr.com
Jednym z głównych celów, jakie posiada niepubliczna szkoła podstawowa jest skuteczna nauka – talentum korepetycje francuski obcych języków. Podstawowym językiem jest angielski już od zerówki szkoły podstawowej. W II klasie, zostanie wprowadzony jeszcze język francuski i hiszpański. Bardzo istotna w nauce języka jest komunikacja w języku obcym, a nie tylko jego bierna nauka. W czasie każdych zajęć, dzieciaki opanowują język obcy poprzez systematyczny kontakt z native speakerem. Szkoła taka powstała w odpowiedzi na zapotrzebowania rodziców. Niepubliczna szkoła podstawowa ma klasy liczące 15 uczniów, dzięki czemu dzieciaki posiadają zagwarantowaną naukę w komfortowych uwarunkowaniach.

moda flickr

Autor: Łukasz Dunikowski
Źródło: http://www.flickr.com/
W szkole przeprowadzane są zajęcia wychowania fizycznego w doskonale zaopatrzonych halach ze sprzętem sportowym oraz na basenie. Najlepsze warunki w sportowej przestrzeni powodują, że dzieci czerpią satysfakcję z aktywności fizycznej oraz oferują fundamenty do zdrowego trybu życia na przyszłość. Każdy uczeń ma indywidualną szafkę, co usuwa problem ciężkiego plecaka. Pozwalają te szafki pozostawić w szkole podręczniki, których nie ma potrzeby brać każdego dnia do domu. Aż do godz. 18 wychowankowie mogliby przebywać w Świetlicy Edukacyjnej, jaka gwarantuje uczniom zorganizowaną formę na spędzanie czasu po lekcjach.

Wszystkie aktywności realizowane w świetlicy są doliczone do czesnego. Wiele z nich daje możliwość pogłębiania wiedzy nabywaną podczas lekcji. Na świetlicy czas jest podzielony na odrabianie lekcji i czynny relaks.