Nie dało się zauważyć żadnej walki, nieuczciwej konkurencji, firma Lego podeszła do sprawy w sposób nowoczesny, na tyle, że wiele obecnie funkcjonujących marek czerpie z tego typu rozwiązań. Zamiast więc szukać dowodów, że klocki Lego są zrobione z pewnością lepszych materiałów, że są wspaniałe z nieokreślonego powodu, postanowiono korzystać z marketingu treści. Co kryje się za tym stwierdzeniem? Stworzono szereg interesujących akcji, które podkreśliły niezwykłość klocków Lego. Przykładowo Microsites, czyli strony z interesującą fabułą, które były dedykowane dla każdej serii klocków Lego.
Zainteresowały Cię informacje podane w tym wpisie? Szalenie przyjemnie więc będzie nam podzielić się z Tobą następnymi wątkami. Czekamy na opinię!
Ciekawa oferta: .
Każda z nich składała się z zestawu gier, krótkich filmów i quizów. Kolejna ciekawa inicjatywa to Lego Miniseries, polega to na tym, że do konkretnego nowego projektu, Lego kreuje kolejny serial, jaki można pooglądać w sieci. Warto także napomknąć o Lego Click, czyli o platformie, na której wszyscy fani klocków Lego mogą pochwalić się swoimi konstrukcjami, dodać zdjęcia czy
filmy, kreować dzięki temu z pozostałymi fanami, niezwykły świat Lego. To równocześnie sprawia, że każdy zaczyna interesować się Lego, a przecież nie chodzi tu jedynie o sam produkt, tylko o radość, jaką dzięki niemu zyskujemy.